Strefa klienta

jak korzystać z konta - wersja obrazkowa


powrót

Zarejestrowanie w strefie klienta odbywa się na stronie internetowej przy użyciu osobistego loginu i hasła. Nie ma potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania lub ustawień osobistych na różnych komputerach. Każdy budynek ma swoje osobne konto i wszyscy użytkownicy związani z jego realizacją począwszy od architekta do wykonawców pracują w strefie która umożliwia wgląd do każdego dokumentu o każdej porze właścicielowi budowy.
Użytkownicy zapraszani do współpracy mogą uzyskać dostęp jednorazowy do wybranej wiadomości lub dokumentu znajdującego się na serwerze za pomocą bezpiecznego logowania z użyciem tradycyjnej poczty elektronicznej. W przypadku użytkowników częściej współpracujących lub potrzebujących wglądu do większej ilości dokumentów możliwe jest udostępnienie indywidualnego loginu hasła.

  • Strona główna

    Na górnym pasku można wybrać jedną z zakładek: poczta, moje dane, pliki, ustawienia.
    W tym miejscu przechowywane są wszystkie dokumenty związane z budową, które stworzone zostały przez użytkowników z dostępem jednorazowy lub wielokrotny.

  • Konto pocztowe

    "poczta" w tym miejscu gromadzona jest cała korespondencja wszystkich użytkowników dotycząca budowy. To rozwiązanie daje nam możliwość wglądu w nasze wiadomości oraz wiadomości innych osób dotyczące naszej budowy, np. widzimy zapytanie z sekretariatu do kosztorysanta.

  • Baza adresowa

    "poczta/baza adresowa" - każdy użytkownik tworzy bazę adresową kontaktów do osób związanych z budową która jest ogólnie dostępna wyłącznie przez uprawnione osoby.

  • Wysyłanie e-maili

    "wyślij wiadomość" - korespondencja wychodząca i przychodząca wszystkich użytkowników przechowywana jest na serwerze. Można nią zarządzać w każdym miejscu i o każdej porze dnia.
    Nie ma potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania lub ustawień osobistych na różnych komputerach.

  • Moje dane

    "moje dane" - znajdują się tu nasze dane adresowe do faktur, adres budowy, dojazd na budowę. Można je zmieniać, drukować i dołączać do korespondencji.

  • Dokumenty budowy

    "pliki" - wszystkie dokumenty budowy segregowane są w momencie zapisu a następnie wgrywane do odpowiedniego folderu. Załączniki do korespondencji również kopiowane są do tych samych folderów co sprawia że np. załącznik z ofertą możemy odnaleźć w korespondencji szukając odpowiedniej wiadomości lub bezpośrednio w plikach.



    "dokument budowy" - wszystkie dokumenty archiwizowane są na serwerze. Pobranie załącznika jest proste jak w każdej poczcie elektronicznej. Każdy dokument np. "tygodniowy raport kierownika budowy" można pobrać w dowolnym miejscu i zapisać na wybranym komputerze.
    "dokument-zdjęcie" - cotygodniowe zapisywanie dokumentów przez użytkowników np. zdjęć lub innych cyklicznych dokumentów zmusza do systematycznej pracy i tworzy nam pełen obraz budowy.
    "dokument odbiór" - sposób przechowywania danych np. "protokół odbioru stanu 0" umożliwia pracę nad jednym dokumentem kilku osobom co pozwala uniknąć błędów.
    "dokument faktura" - dokumenty np. faktury, paragony, notatki mogą być zapisywane przez właściciela konta i każdego użytkownika z dostępem jedno i wielokrotnym.

  • Ustawienia bezpieczeństwo

    "ustawienia" - login i hasło po pierwszym logowaniu użytkownik może ustalić indywidualnie.
    Istnieje możliwość bezpiecznego odzyskania kodu dostępowego.

przejdź do góry